Frase del dia

  • Solo eres un niño que juega con el amor, cuando sepas de la vida y lo bonito que es querer, recuerda que fui niña y te ame como mujer.

dilluns, 2 de febrer del 2009

La meme del 7

Fa una setmana la benvolguda i estimada Lucrècia de Borja em va passar la meme del 7. Alguns i algunes potser no la reconeixeu pel nom però em refereixo a l'escriptora del blog Les dones no som (tan) complicades... Que en serio, entreu-hi és tota una artista del humor àcid jejeje ;)

La veritat es que no sé per on començar, he fet varies memes però sempre responent a preguntes i aquest cop he de parlar de 7 coses, ja siguin fets a l'atzar o curiosos. I uf quan t'ho planteges no saps del cert que posar. Espero fer-ho més o menys bé, el suficient per aprovar (si fos un examen jejeje).

1. Comparteixo amb l'Òscar la "set d'Itàlia" com bé li he dit abans. Hi he estat dos cops i sense dubtar-ho hi tornaria, tant que aquest estiu possiblement vaig a Milà uns dies, no hi ha res com unes bones vacances per la dolça i bella Itàlia. No és només les ciutats que tenen, també és encisadora la llengua, el menjar (m'encanta la pasta i pizza) i l'art. Si hagués de marxar a viure fora de Catalunya sé que seria a aquí, tranquils que a més d'un/a us invitaria jejeje.

2. Estimo el meu cotxe (tinc un clio nou de fa mig any), no sóc capaç de deixar-lo mal aparcat i no us podeu arribar a imaginar el temps que puc arribar a perdre només per trobar un bon lloc. Sobretot m'estimo molt els meus dos retrovisors, tant que si no tanco un, tanco l'altre, fins i tot quan això és del tot innecessari.
Pot ser que estigui traumatitzada amb el meu anterior cotxe, no, no he tingut mai cap problema amb ell. És només que era tan vell que portava els dos retrovisors enganxats amb cinta adhesiva. Com no els podia doblegar doncs suposo que ara recupero el temps perdut jajaja.

3. Sóc una romàntica empedernida. Ja he perdut el compte de quantes vegades he vist "Orgullo y perjuicio" o "El día de la boda", entre altres. La majoria dels llibres que he comprat són femenins. Fa poc vaig sentir a les notícies que parlaven de l'estil que jo llegeixo i la meva sorpresa va ser saber que tenien un nom, qui m'ho hauria de dir. El que està clar que com ampliï més la col·lecció aviat hauré de marxar de la meva habitació només per deixar-los espai. Les meves escriptores preferides són: La Jane Austen i la Jane Green (ja ho veieu això va de Janes).
4. Ja que parlo de llibres hauríeu de saber que... col·lecciono llibres. Això significa que quan vaig a una llibreria em compro dos llibres, i sabeu el millor? Doncs que els guardo perquè no tinc casi ni temps per llegir-los! Ara bé, en el moment en què tinc una mica de temps lliure i em queden forces llavors ja no hi ha qui em pari, en aquest moment em converteixo en una "devora libros". Fins el punt que l'últim llibre, que tenia 475 pàgines, me'l vaig llegir en una nit, des de les 11 fins a les 7 de la matinada. Per si us ho pregunteu, aquella nit vaig dormir 2 hores i com em va costar llevar-me per anar a estudiar ufffff.

5. Em traumatitza molt quan no tinc temps ni tan sols per escriure al blog. M'encanta poder desconnectar unes hores i dedicar-les a la meva imaginació, als meus pensaments, a respirar i escriure. Em sap greu que només ens llegim i comentem els que tenim un blog. Sobretot m'entristeixo cada cop que penso com s'està perdent l'escriptura i la lectura. Els joves d'avui fan moltes faltes d'ortografia i això no és només perquè no escriuen, sinó també perquè no llegeixen. S'està perdent, i molts ja ni gasten el seu temps per llegir blogs, i mira que són escrits personals i penjats a la xarxa. Però res. Aviat serem persones amb caps quadrats per una caixa tonta i buits per falta de coneixements. Esperem que segueixin havent-hi cultes i pensadors per moure el món... perquè sinó anem mal senyors.

6. Un defecte, doncs ser tan quadrada. No deixo marge pels errors, per les improvisacions, m'agrada que tot estigui ben lligat. Sóc tan organitzada que ja sé que faré la setmana que ve i això que just comença aquesta... Això és el que m'ha portat a ser tant perfeccionista. Res està acabat si no hi ha cada detall ben mirat i arreglat. Només m'anima pensar que hi ha persones pitjors. Ara, què passa quan són varies persones així?? Doncs que tots volem tenir la raó i llavors comencen a rodar caps jajajaja I ho sé per pròpia experiència, el dia que vaig conèixer a la persona més quadrada i perfeccionista del món em vaig adonar que jo ho era però sempre hi ha algú que ho és més que jo, ja sabeu el que diuen "Consuelo de pocos, consuelo de tontos"

7. Molts de vosaltres no em teniu al msn, però si fos així veuríeu que els meus nicks ocupen dos línies. És així perquè m'encanta recollir frases ja sigui de pel·lícules, cançons, frases fetes, filòsofs, etc. És una cosa inevitable per mi fixar-me en els detalls, sento una cançó i se'm queden frases soltes, frases que valen la pena escoltar-les i dir-les. Hi ha persones que no m'entenen, llegeixen el nick i diuen a vale, però les paraules tenen molt de poder. Llàstima que es perdin frases bones. Per això tinc l'apartat de frase del dia, encara que últimament no la canvio, no és per falta d'oracions, sinó per la falta de temps, eh.

En serio, el més bonic és quedar-se amb les petites coses de cada persona, de cada conversa, de cada llibre, paisatge, etc que veieu. Perquè tota experiència comporta un record i més val que aquest sigui productiu i meravellós.
A veure ara em toca passar-li a 7 persones la meme també. Li passo a: El racó de Venus, Mar, Guspira , Los ojos de Ana, Amb ulls de sargantana , Ballarina de plom i Escrits perduts.

7 comentaris:

òscar ha dit...

a més de la devoció incondicional pel pais transalpí, també compartim romanticisme (cinematogràfic, en el meu cas). sols veure la caràtula del dvd de "love actually" ja començo a plorar!

Anònim ha dit...

Moltes gràcies per nombrar-me, per passar pel meu bloc i ser-hi present, jo no sóc molt amant de memes, però agraeixo molt el teu gest! Ens nem llegint que hi veig coses interessants :)

Ballarinadeplom ha dit...

ostres, m'ha agradat molt el teu bloc, de debò (no pel compromís aquell de dir per dir...)

a veure si faig la meme!! (i a qui li passo!!)

com diu el cesc; ens anem llegint :)

Guspira ha dit...

M'han agradat les coses que t'agraden i en caracteritzen. I m'ha fet il·lusió que em passessis el meme perquè és el primer que faig, i la veritat, és que l'agafo amb ganes!
Una abraçada!

rosseta ha dit...

òscar: ostres deus ser dels pocs nois que confessen obertament que són romàntics. Com és una cosa que compartim ens haurem d'anar informant de les noves pelis que vagin sortint :)

Cesc: quina llàstima que no t'agradin mira que és una manera de donar-te a conèixer als teus lectors jejeje. Bueno a ver si al final t'animes, igualment et seguiré llegint jeje.

Ballarinadeplom: el mateix et dic sobre el blog, el teu també és molt interessant. I t'asseguro que tampoc t'ho dic per compromís, perquè per dir algo que no penso prefereixo no dir res. Aniré mirant per si has penjat la meme jejeje :)

Guspira: aquesta també ha estat la meva primera meme i m'ha encantat escriure-la. El difícil és pensar de què parlaràs sobre tu, però això és el que ho fa tant interessant. Quan l'escriguis ja em comentaràs quines són les coses que t'agraden igual que jo :P

losojosdeana ha dit...

Rosseta, gracias por haberme pasado el meme. He intentado hacerlo, pero esta semana no tengo muchas ganas de escribir.
Muchas gracias otra vez.
Aprovecho para preguntarte por una frase que tengo que escribir en mi habitación, ya que veo que te guistan.
Mira, te pongo las que tengo duda:
1.Sólo tienes que saber mirar para verme volar...
2.Es preciso elevarse con las alas del entusiasmo. Si se razona, no se volará jamás.
FRANCE, Jacques Anatole
3.Si es bueno vivir, todavía es mejor soñar, y lo mejor de todo despertar.
MACHADO, Antonio
Cual te gusta mas?
Gracias nos vemos por aquí

rosseta ha dit...

losojosdeana: Espero que te lleguen las ganas de escribir y nos sorprendrás con la meme. Por lo de la frase me gusta más la tercera, la de Machado, inspira al optimismo y si la pones en la habitación siempre te animará a seguir. Yo creo que a mi es la que más ayuda i fuerza me daría por las mañanas. Ya me dirás cuál pusiste al final.